1 grudnia 2013

Informacja #2

Muszę Was lojalnie uprzedzić - tutaj nic się już nie pojawi.
Serdecznie za to zapraszam na Goldrushed, gdzie o północy z sobotę na niedzielę pojawi się pierwsza notka. We wcześniejszej za to wytłumaczyłam powody tej zmiany. Mam szczerą nadzieję, że wszyscy Wy, którzy śledziliście mnie tu, na SzaSzy, podążycie za mną również na Goldrushed:)
Zainteresowanych moim słowem pisanym zapraszam również na mój nowy tekst literacki, czyli Saving Emerald City. Będzie tam romans, ale przede wszystkim będzie to też tekst przygodowy i nieco fantastyczny. Już teraz zapraszam!
Mam nadzieję, że spotkamy się gdzieś w blogosferze, a tymczasem całuję,
Elle

1 komentarz:

  1. szuflada
    Chciałabym zamówić szablon na mojego bloga który jest spisem opowiadań o One Direction . http://1kierunek-spis-opowiadan.blogspot.com/
    Chciałabym żeby szablon był jasny i znaglali się na nim wszyscy członkowie One Direction . Byłoby fajnie gdyby menu było wysunięte bardziej do góry . jak tutaj http://my-diary-my-love-story.blogspot.com/ . Chciałabym coś podobnego C :

    OdpowiedzUsuń